tisdag 1 maj 2012

dreams

Drömmer mig bort, bortom himmel och jord, i en värld med mig själv, där stannar jag nu ett tag och funderar.
Är så här allmänt less, fattar inte hur jag ska lyckas ta mig runt en mil med inte så hela knän, ingen hel höft och dålig kondis, som jag inte kan träna upp pga min förbaskade höft som pajar direkt efter jag varit ut och sprungit, den vill som inte läka, knäna överlever jag nog med, men  jag blir så less jag vill inte vara skadad!! jag hatar att vara skadad!! Jag vill kunna träna fullt ut, för jag vill klara mitt mål som jag satt upp, jag vet inte hur, jag ska bara göra det! Ska nog skita i höften och vara ut och springa imorgon eller på torsdag på en lite runda, om jag då bara kunde bli frisk! Men de skiter jag nog också i, för jag ska ut!!! PUNKT SLUT.
Annars har de varit skönt med en dag ledigt. tagit det lugnt och så idag. Nu ska jag bege mig in i duschen innan jag slår på ett avsnitt av Glee innan jag somnar.
ute i solen, och man märker att webbkameran är superduperbra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar