onsdag 30 maj 2012

Drömmen jag levde i förvandlades genom ett felsteg till en mardröm

Tänker på allt som hänt och vad som kommer att hände, de vet jag inte. Är trött, försöker finna mig ro för att plugga, men det går inge vidare, jag är körd försöker igen, men det är helt meningslöst, har för mycket tankar allt, nä. Önska egentligen bara att jag kunde berätta vad som har hänt och vad jag går igenom, men tyvärr kan jag inte de eller jag vill inte de, utan ni får stå ut med denna okunnighet. Jag tappar ord, jag tappar mening, det händer för mycket på en gång förvaret jag ska kunna ta in allt och bearbeta det, i skolan och privat, allt skolarbete hänger på en lös tråd som snart går av, men kanske snart att jag får ordning på allt, inte snart men eftersom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar