lördag 19 maj 2012

It's okey

Det var länge sen sist jag låg i min egen säng, men jag kommer inte sova där i natt heller, ska till mormor och morfar snart igen för att sova, men mamma ville att vi skulle komma hem och äta middag, så då gjorde vi de också, farmor och farfar är även här och hälsar på, så det är trevligt att se dom igen. Imorgon är det söndag, kanske att jag får nå vettigt gjort, jag vet inte, det är som svårt, har alldeles för mycket annat att tänka på, för mycket minnen och ord att bearbeta. Som jag inte än riktigt kan förstå, eller vilja förstå, vilja inse att det är sant. Det är för mycket och det tar sin tid innan man kan acceptera att det faktiskt har hänt och att det är sant. Men jag måste börja fokusera på skolan igen, men det är svårt.
På bilderna under ser ni min lilla söta kusin, min syster och mina fantastiskt fina fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar