tisdag 8 maj 2012

jag är stark men inte tillräckligt stark

Insåg nyss vilket stort blåmärke jag fått på vaden, när jag snubbla i trappan, inte konstigt att det gör ont där. Just nu är jag allmänt less, det gick verkligen åt piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipsvängen på nationella i spanska idag, inte nå annat förväntat heller men ändå, lite tid och orden var som ja typ krumelurer som var omöjliga att tyda. Men nog om den skiten. HaHa, har pluggat en hel del idag, inte hemma men i skolan, ops borde ha gjort det hemma också, men har inte haft orken, får göra det imorgon, måste bli klar med samhällsen och engelskan imorgon så är det bara. Men just nu orkar jag då inte skriva något. Nu, kanske jag gör det, eller så slår jag på ett avsnitt av Glee, jag vet inte riktigt.
                                                 SSAB brud, men bara lite för stor rock
SSAB brud med mycket för stor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar