lördag 19 maj 2012

Lägg märke på saker och ting, saker du i vanliga fall kanske inte märker

Jag har märkt en sak, sen jag fått min iPhone i present har jag börjat uppdatera bloggen mycket mer ön förut, det är mycket lättare än från min gamla mobil, och bilderna blir mycket bättre när man lägger ut dom på bloggen också. Så jag klagar då inte alls. Kanske lite onödiga inlägg, men jag tycker om att skriva, det är skönt att få skriva av sig, tankar osv. Har även märkt att jag knappt nå mer uppdaterar från datorn utan det blir mest direkt i mobilen, hehe. Men det gör inget, det ändå jobbiga är attan inte kan skriva nå bildtexter eller fixa storlek på bilderna, flytta runt dom s man vill ha dom utan dom hamnar alltid sist i inlägget.
Tänkte nu bjuda på lite coola fingerbilder enligt mig. Söta små fingrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar