fredag 4 maj 2012

Snurrande runt i tankar och drömmar fram å tillbaka

Har haft en lugn och skön skoldag, kan inte alls klaga på dagen, mot kvällen kom brudarna, alltså dom gamla godingarna från min gamla klass, jag hade lagat tacos som jag bjöd på och sen även en tårta som jag gjort helt själv på det och massa godis å chips såklart! Hade det super mysigt trevligt och prata om lite allt möjligt! Detta är något som vi måste göra oftare tycker lilla jag. Nu är jag trött och avslutar därför inlägget med bilder som jag tagit med våran nya kamera som pappa sa att jag skulle testa, en Nikon 1, En blandning av en system och vanlig kompaktkamera.




 min proffsiga tårta
spännande!

Detta fick jag av de fina flickorna

 närbild smycken ycken, som jag aldrig kan får nog av, ett snygg, coolt halsband och snyggcool ear cuff.
 andsiskmask, de är något som aldrig är fel de!! 
ljus och bricka, eller vad man ska säga, son här gillar jag stark, samlar faktiskt lite smått på ljus och sånt, har en hel del i mitt lilla rum trots allt. TACK FÖR EN SUPER DUPER TREVLIG KVÄLL!!! OCH TACK FÖR DOM SUPER DUPER FINA PRESENTERNA FLICKOR SMÅ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar