tisdag 1 maj 2012

varför alltid se det negativa, när man istället kan se de positiva?

Hoppas ni hade en toppen valborg igår, för de hade då jag i alla fall! Trots kylan, som man stred emot, träffade några fina vänner i kyrkbyn/hängnan, där vi kika på majbrasan osv, gick runt lite, skratta, prata och hade det allmänt nice. Var bara för trött för att orka uppdatera när jag kom hem, hehe. Senare på kvällen parkerade jag och Johannathemasterofkladdkakekrig oss hos henne och hade det super trevligt, när dom andra hade gått till bussen för att ta sig mot sunderbyn. Sammanfattningsvis hade jag en fantastisk kväll! 

 Izza, johanna, jag, camilla, lina tar fotot hanna gömmer sig och adde å ida, smyger där bakom
 Johannathemasterofkladdkakakrig och Elina style


 
Glada tjejjor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar