söndag 24 juni 2012

there will come a day when there be no pain

 uppe i kyrktornet
 alla coola ledare
fotografering
Om bara några ynka få timmar ska jag upp, väckarklockan ringer 04:45 första svängen, hoppas bara jag orkar upp då, annars får jag stressa lite bara. Planet går från kalax 06:55 för mig och min kusin, men som vantligt måste man vara i god tid där för att checka in. Väl framme på arlanda, blir det nog att sätta sig på ett fik och äta lite och fördriva tid medan vi väntar in min moster som kommer lite senare med ett annat plan. Har hunnit städa en massa idag, mitt rum är fint å så, packat väskan (det jag kan) i alla fall, resten återstår att packa ner på morgon, all medicin är nerpackad, förutom den då som jag behöver använda imorgon på morgonen också. Är trött, eller jo det är jag, sov trots allt 11 timmar inatt, men håller på att ta igen all sömn jag missat under den otroligt roliga jobb perioden. Ska nu ta och sova, så jag är någorlunda pigg imorgon när jag ska upp före tuppen. Har hunnit ladda upp lite bilder nu från kameran som jag fotat under veckan, men inte mer än så. Bilderna jag fotat är då från de två veckor in på sommarlovet som gått, två fantastiska veckor. Måste ju ladda upp så jag kan ta nya foton, nu när jag åker till Stockholm. Problemet där är att jag inte vet om jag vågar ta bort bilderna från kameran än, om jag ska vänta tills jag köpt en hårddisk som ska bli av i veckan och köpa, tror jag kan formatera minneskortet, för jag tror inte datorn hinner krascha på den korta tiden, när jag inte ens är hemma.
oredigerade bilder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar