måndag 18 juni 2012

Varför lämna du mig kvar här? När du försvann

Jag vaknar och är klarvaken trots att klockan bara är halv 5, jag kan inte somna om hur jag än vrider och vänder på mig. Ofta när jag vaknar såhär är det mycket tankar som virvlar runt, saker jag inte förstår, som jag överhuvudtaget inte vill förstå, saker jag försöker förstå, men det går bara inte. Jag har för mycket tankar på en gång, jag önska jag kunde göra mig av med lite, att vissa saker skulle kunna beröra mig mindre, det är så mycket som händer och så mycket som hänt, har haft så fullt upp på sista tiden, sista veckorna i skolan, det är egentligen inte förrän nu jag kunnat börja bearbeta allt, trots de att jag la mycket av skolan åt sidan, gick det ändå inte, delar fick jag ut, men det är mycket jag fortfarande inte förstår, saker jag hoppas att jag någon gång, kan förstå lite mer av, än vad jag gör nu. Det är jobbigt att vakna såhär, speciellt när man vill sova, vila upp sig för att orka med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar