tisdag 3 juli 2012

Everything or nothing

Har haft en trevlig dag idag med min vän Johanna. Vi var ute och gick, prata osv, var riktigt mysigt de må jag säga, vi hade det mycket trevligt, vi gick ner mot snickars och satt där och prata, doppa fötterna i den kalla vattnet och njöt av solen.
Njut av lite bilder från dagen
Var även och övningskörde med mamsen idag, gick riktigt bra det.




Nedanför här ser ni dagens andra sommaroutfit






Avslutade dagen med jordgubbar doppade i vitchoklad, så otroligt gott! 
Imorgon händer det helt andra saker, ska vara med en person jag inte träffat på jätte länge, nämligen vin fina vän sofia, vi ska hitta på en massa bus, och även systemkameran får följa med imorgon, så just nu laddar jag upp den med batteri. Nu är det dags att avsluta och ta och stänga av datorn och sova, så jag är pigg imorgon bitti. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar