fredag 6 juli 2012

glöm det jag sa, för det var inge för dig

Ibland är det som jobbigt när saker och ting uppdateras, förändras, man har precis lärt sig hur det fungerar och sen just då precis när man lärt sig de, uppdateras de och man måste lära sig om det, ibland är det roligt, för man får lära sig nå nytt, men inte alltid, det kan även vara spännande, men inte när man bara ska fixa/ändra något snabbt. Ibland är det bara bra med nå nytt och att lära sig mer är visserligen aldrig heller fel.

Annars har jag haft en mycket trevlig dag men tjejen ovanför, (bortsett från mig) For in vid 10 på stan och inhandla endast nödvändiga saker som en deo. Alltid bra att ha de. Har tagit det lugnt för de mesta, ska käk lite jordgubbar och mango, jag älskar verkligen mango, skulle nog kunna ersätta det med godis. Okej de kan jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar