torsdag 12 juli 2012

INGEN RUBRIK- för den försvann på vägen

Om ni vill veta, så förmodligen, jag lovar inget, så kommer jag inte finnas mer på denna blogg och lämnar blogspot bakom mig, överger det och övergår till blogg.se, det ser ut att gå bra just nu med designen och så, så om allt går som de ska så kommer jag vara klar imorgon, äntligen, eftersom jag inte är nå duktig på att läsa koder, blir det fel och jag måste som testa mig fram, men det ser faktiskt ut som att de börjar lika något, vi får väl se de. Hoppet finns där ändå. Jag lär mig och de går framåt.
                                              Bilderna är tagna med min mobil, och redigerade av mig.
Jag fann ett träd, blommor som blomstrar, likt en annan bild och ett annat träd med exakt lika dana blommor. Kan va samma, vem vet. En sak vet jag, denna bild, gör en påmind om saker, härliga roliga minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar