söndag 10 juni 2012

Tiden som aldrig står still

Ligger i min sköna säng ska snart säcka ner för att sova, men inte än, har haft. Sådär sista minuten pack och slängt ner allt i väskan och imorgon blir det ännu mer sista minuten pack, för sen blir det att sova i prästgården, yes det är där jag kommer hålla till nu ett tag framöver, börjar ju faktiskt jobba imorgon, känns konstigt på sitt sätt, för nä, men det känns inte som sommarlov utan som att jag mer ska vakna upp imorgon och ta mig till skolan, men tur är väl de, att det trots allt är sommarlov, jag väntar nu bara på det underbara vädret som måste dyka upp snart tycker jag allt! Jag vill kunna gå i shorts, bada, sola osv, få lite färg inte gå med jeans och jacka å frysa, nej nej de ska vara varmt å skönt. Har annars idag varit å bada på Nordpolen med Ida, Adde och Johanna mycket mycket trevligt!! Vi ersatte det med en stranden, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar