fredag 15 juni 2012

Varför inte se sig om en extra gång innan man bestämmer sig

Har haft en mycket trevlig dag idag, mycket skratt och glada miner. Dock har sömnen inte varit den bästa, steg upp tidigt med Marie och gick och la mig sent, men har då istället hunnit med och göra en massa saker, hämtat en massa och städat. Haft en jätte mysig dag på kanot klubben, med jätte fina konfirmander och ledare såklart, vart verkligen en kanonavslutning på min första vecka, nu dessvärre är det ju bara en vecka kvar, jag har verkligen ett toppen jobb, det känns knappt som att jag jobbar. Jag var faktiskt en av dom få som var ute på vattnet som lyckades hålla sig från att bli i puttad eller trilla i, eller bli nerdragen/puttad i vattnet, så jag höll mig ifrån att bli blöt, *stolt tjej*. Nu blir de å äta lite mer middag och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar