tisdag 5 juni 2012

Tusen gånger om

Trillar hit igen och tänkte babbla på lite, har haft en extremt betungande dag i skolan eller så inte, haft en lektion som börja klockan 9.40 och sluta strax före 11, vi tog oss en sista lunch i matsalen för 1:an, nästa blir alltså inte förrän till 2:an känns nästan overkligt må jag säga. Det var även sista gången jag gick in och självklart ut genom kungs dörrar och upp och ner för alla trappor för 1:an nu får jag vila upp mig till 2:an. Skönt! Men sorgligt på ett sätt, det är riktigt trevligt att få umgås och träffa alla klasskompisar varje dag, om vi hade bortsett från allt det jobbiga hade det varit riktigt roligt, måste säga, men så hemskt har första året på natur inte varit, tycker faktiskt det har varit roligt. På något sätt kan jag trots allt säga att jag har SOMMARLOV, eftersom att jag inte kommer gå in genom dörren till kungs nå mer , men trots de ska vi ju hitta på något roligt på torsdag, med våra mentorer, som för oss blir att spela brännboll. Jag kallar inte det för skoldag utan det är mer något kul som vi hittar på tillsammans mer för att umgås en sista gång innan vi helt får lov, fast det är obligatorisk, men ändå, nä jag kallar det inte som skoldag eftersom vi inte befinner oss i skolan och inte kommer göra det på 11 veckor, så jag skulle vilja smyga in med orden att jag har sommarlov nu.

Har idag hälsat på hos mormor och morfar, kört hem moppen och träffat min kusin där borta, spelat kort le en rund kortlek, ja jag menar faktiskt en rund kortlek, sen har jag även spelat dam och schack hemma, jag utklassade i dam, men dock inte i schack, men sista matchen där vart det riktigt jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar