torsdag 12 april 2012

you make me happy

Jag funderar och har kommit fram till att mitt pluggande har inte alls gått så bra som jag hoppats på, men jag är i alla fall en bit på vägen, imorgon på morgonen ska jag läsa igenom papperna för idrottsprovet och sen också måste jag plugga de och kemi på kvällen. Sen på dagen och eftermiddagen där ska det hittas på roligheter.
Idag har jag i alla fall haft en toppen dag, har tagit det lugnt hemma med Linnea, pratat om allt mellan himmel och jord och skrattat en hel del, allt avslutades med att vi for inte till stan och tog oss en tur runt sen gick vi och åt lite god sushi, mums! Det är så himlans gott!! Så fick verkligen en toppen avslutningen på dagen och med henne.
Nu ska jag slå på en film och somna in till den, för det blir en tidig kväll ikväll.
             Detta är något av en konst att kunna äta mer, jag måste erkänna att jag är absolut ingen expert på de.
Linnea, två av två tummar! (Elina's special) 

gooooooooooooott

1 kommentar: