lördag 7 april 2012

you make me stronger

Ååh, jag har haft en jätte härlig och mysig dag idag. Det har verkligen varit toppen väder, strålande sol och varmt ute, med skoter körning, tolkning baki skoten, samt mysigt grillande och trevligt sällskap. Ja de finns inte mycket att säga förutom att det har varit hel fantastiskt, jag vågade faktiskt komma upp i 80 km/h med skoten när jag väl vågade köra själv, har mest tolkat baki. Nu har jag nyss duschat och käkar lite av mitt påskgodis som jag fått under dagen, totalt tre påskägg fyllda med godis, de kommer ta ett tag för mig att äta upp, men de gör inge de.
Har jätte ont i ryggen, tror jag fått de under dagen, men de går förmodligen över, så de är bara å stå ut.
Håller ju på och fixa en header till bloggen, så den kommer väl dyka upp någon gång i veckan.


 Äggjakt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar