söndag 12 februari 2012

Att jag vet att du finns här, gör livet mycket enklare

Hej och hå! Nu har jag pluggat klart för idag och även tagit en sväng in i duschen. Är klar med all kemi nu så underbart fantastiskt skönt! Ska nu ta och fokusera på samhälsen och fysiken i veckan...men tror jag måste ta och börja med att göra lite uppgifter i samhälsen som inte ens är gjorda, ops, fysiken känner jag mig ändå ganska säker på, ska ta och göra något uppgift här och där imorgon, men inte mer än så. Är i alla fall helt slut, har typ gjort sådär 50 uppgifter i kemin + sammanfattat hela kapitlet och nu är det då bara att trycka in allt i skallen till nästa vecka, så än är det lugnt. Nej usch, jag har märkt en sak, jag pratar enormt mycket om mina läxor, som är helt ointressanta...haha, har tydligen inge bättre för mig på dagarna, det låter verkligen inge vidare alls.
Men men nu ska jag ta och nästan sova i alla fall.

sånt här kan jag delvis också pyssla mitt bland allt tråkigt plugg..klotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar