onsdag 22 februari 2012

tiden går för sakta men timmarna går för snabbt

Sitter och funderar på allt möjligt från himmel till jord, vad jag egentligen borde göra och vad jag vill göra, vad jag inte vill, på saker och ting, ja allt möjligt. Det jag borde göra är att plugga kemi, men det är något jag inte alls är sugen på att göra...Var ganska klantig idag, såklart typ den ända gången jag jag slutar före syrran är onsdagar, tror ni då inte att jag lyckas glömma hemma nyckeln också? Jo och hon slutar ju evigheter efter mig, så det var bara att ringa mormor och morfar och fråga om jag kunde komma dit, såklart kunde jag de, så dom kom och hämta mig, jag kunde släppa ut hunden och sen for jag dit, har för inte så länge sen kommit hem, där vart jag bjuden på bullar mums!!!! Ja, nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten och plugga kemi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar