onsdag 29 februari 2012

Solens strålar gör mig glad, brett leende man finner på mina läppar

Har haft en fantastisk dag i backen, i det otroligt underbara vädret som var. Det var helt perfekt, bara någon enstaka minusgrad, precis så där lagom att det inte blir kram snö. Var där med min kusin Alexander och syrran. Träffa även HannaPanna (Hanna V) i min klass i backen och vi prata en stund, man såg att hon också njöt av det fantastiskt underbara vädret som visades framme. Har tagit det lugnt nu på kvällskvisten, sitter nu och ser på film med syrran och hennes kompis Elin. Imorgon, får jag allt se vad som händer, tiden får göra sig redo och förbereda mig för det som händer.









där fick ni bilder från dagen, som jag låter få tala för sig själv

4 kommentarer:

  1. Att jag njöt! Helt amazingly underbart!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jaa det syntes! :D det gjorde jag med!! :D det är så underbart med slalom, speciellt i sådant underbart superduperfluper väder!! :D

      Radera
  2. Svar
    1. HAHA Tackar! Jag är imponerad, jag menar dom är ju trots allt tagna med mobilen :P

      Radera