fredag 10 februari 2012

Det är skillnad på vad man borde göra och vad man gör

Har varit vaken ett tag nu, trotts att vi har sovmorgon, vet egentligen inte riktigt varför, men det är något helt annat, ska snart ta och börja göra mig klar för sista skoldagen för denna vecka, härligt! Fredag, dessutom är det ju en bra fredag, en fredag man kan njuta av, för resten av fredagarna som är kvar kommer det att finnas prov insatta på, detta var även min sista "lugna" vecka innan alla prov tar sin början, vi mjukstartar redan på tisdag med ett fysik prov och sen flyter det på i två veckors tid, ja. Härligt, fast nä, men det funkar, så många prov är det ju ändå inte, så på sitt sätt är det lugnt fast ändå inte, det är i alla fall mellanrum mellan proven, så man kommer hinna fokusera på endast ett av dom åt gången, fast jag måste ändå plugga på det andra. I helgen kommer fysiken och kemin att ligga högt upp på min 'att göra lista'.  Ja men nu ska jag ta och äta lite frukost för jag är ganska hungrig så, blir att mumsa i sig lite...


bjuder på lite fina bilder, men en massa energi i, som Camilla har tagit förra helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar