torsdag 9 februari 2012

Två blir vi tillsammans...

...Ensam går inte att leva.
Utan dig, vad gör man då?
Utan en vän, hur ska man då orka leva?
Glada vi blir, skrattar och ler.
Tillsammans med våra vänner.
Fiender vi skapar, men i slutet blir vi alla vänner.
Upp och ner, som vågor på sjön.

Sitter och avnjuter på sista minuterna av mitt hål, dagen har varit bra hittills, den börja med att jag for och träna i ca en timme, innan skolan börja, eftersom vi hade sovmorgon i morse.
Igår, så gick jag på stan med Sofia, ett lite tag. Bussen förde mig sedan mot Gammelstad, där jag klev av, för att gå mot mormor och morfar, där jag skulle infinna mig vid middagen, där vart jag bjuden på en massa bullar, mums. Det var ungefär min onsdag...Inge plugg, ganska skönt faktiskt.
Mamma har varit i Brysel, och därifrån fick jag en massa gott och bodybutter osv, kul kul.
Har tur när det gäller spanskan, vi skulle ha haft glosförhör, men det hade vi inte och jag hade glömt och plugga på glosorna, så jag hade riktigt tur att vi slapp det, hehe det är inte första gången jag har denna tur. Nu början fysiken så ja, nu ska jag jobba sten hårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar