torsdag 2 februari 2012

Svag är man ensam, men stark blir man tillsammans

Denna dag har inte varit som alla andra torsdagar, utan idag har jag faktiskt, tränat, jag menar det, tränat, jag och Johanna har nu köpt gymkort, jag igår och johanna idag, så imorse på våran sovmorgon, tog vi bussen, som vanligt (en vanlig dag när vi inte har sovmorgon) klev av på pontusbadet och gick för att träna, det var riktigt skönt och nu känns det att man är på banan igen, kanske blir att träna i helgen, vem vet, kommer nog mest troligt att sitta med en fin hög med läxor, framför näsan på mig. Främst kemi och svenska, samt lite matte...Sen tog vi då oss mot skolan, jag kände att jag hade gjort något bra för ovanlighetens skull. Skoldagen flöt på som vanligt och halv fem packa jag och Sofia ihop våra saker och begav oss hemåt. Kom nu även på en sak jag måste skriva om och läsa på, oops hehe, bäst jag gör det nu...
remeber 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar