lördag 18 februari 2012

"ketchupflaskan är röd, senapsflaskan är gul, du är blå som en liten smurf"

Ett av mina fina citat, som jag hittat på. Gårkvällen var superduper kul! de må jag säga, för de var den, fick en toppen avslutning på en tuff vecka i skolan, och en till sådan blir det om inte ännu jobbigare vecka...Ska snart ta och bege mig mot simhallen för att hjälpa till där idag, men tävlingen som ska pågå där i helgen, känner dock en aning panik i kroppen, när jag vet högen med plugg som väntar på mig, har i alla fall hunnit plugga lite nu innan, skönt de. Men jag måste även plugga när jag kommer hem (på kvällen då) inte nå vidare kul att plugga på en lördagskväll men har inte så mycket annat till val, så ja, det är bara att kämpa på och plugga hårt, hoppas på att jag hinner få in något under helgen och sen överleva sista veckan innan lovet. Men nu ska jag göra mig klar det sista innan bussen går mot stan.
 slalom! det är något jag ska ta mig tid till under sportlovet!
ååh jag gillar som den här bilden på oss ( mig och Johannathemasterofkladdkakekrig) fast hon är ju inte det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar