tisdag 14 februari 2012

någonstans där borta finns det jag söker

Har huvudvärk, är trött, helt slut i kroppen, tror nästan att jag håller på att bli sjuk och det får jag absolut inte bli! Ska ta och göra mig en kopp thé, för att sedan sätta mig med samhällsen och försöka få gjort något där, om jag då lyckas. Har suttit i tre timmar och skrivit ett förbaskat fysikprov!!! Blä, men det kändes ändå som om det gick bra, trots att jag inte var helt pigg och det kändes nästan som om jag skulle somna under provet, inge vidare de...resten av dagen har jag inte gjort så mycket, vilket inte visar sig är så bra i slutändan, måste ju ändå ta tag i det förr eller senare. Som spanskan då..och ja då samhälls också...kul alltså, nja inte direkt. Måste verkligen plugga imorgon, samt idag, men fattar inte hur jag ska orka, jag måste klara samhällsprovet och jag måste klara spanska provet, och det är verkligen ett måste, annars är jag i stort sett körd, kemin måste jag ju också klara och helst mer än så. Men den känner jag inte samma panik över som resten av det jag nämnt. Nä nu ska jag ta och gå ner och koka thé med honung och försöka ta bort det som vill inkräkta på mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar