söndag 19 februari 2012

Full av tankar som virvlar omkring inom mig

Jag har typ beslutsångest, jag menar verkligen det, åååh, det såg som så härligt ut på tävlingen att simma, få träna, få känna sig helt slut, så trött så man nästan kan spy, så slut, man kämpar efter luft, för man tagit i ordentligt efter en gren på tävlingen, man vet att man gjort något bra, persat osv. ÅÅh, efter dessa dagar har jag verkligen fått ångest, jag vet inte, och jag menar det, jag vet inte, jag vill inte sluta simma, för det är som härligt, men då måste jag träna, och de har jag inte riktigt tid med, eller jo, men inte simning på hertsön, eftersom jag inte hinner hem emellan och jag är för trött för att plugga när jag kommer hem, men jag vet inte, ååååååååååh, varför ska det vara så svårt, jag vill inte sluta, men det är onödigt dyrt att stå och betala en träningsavgift för att bara träna några enstaka gånger. Varför ska det vara så svårt?! Vad ska jag egentligen göra??
denna bild får symbolisera balansen, som jag måste hitta, eller något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar