måndag 20 februari 2012

I really wanna live forever..

Pluggar spanska på hög nivå just nu, jag vet inte hur det kommer gå, vet inte om jag kan för lite eller inte, vet bara att mer hinner jag inte få in, hoppas på att det räcker och att jag kommer klara provet. Men det får jag allt ta och se imorgon. Har förövrigt idag stått/åkt långfärdsskridskor för första gången i mitt liv och det var faktiskt kul, speciellt i det fina, underbara vädret vi hade. Efter skolan, tog jag, Johanna och Camilla oss till gymmet för att biffa upp oss lite, kul kul, vart riktigt trött i benen speciellt efter detta pass. Jag och Johanna stanna kvar lite längre och tränade ännu en lite stund innan vi gav upp, för att få komma hem någon gång, i väntan på bussen hade vi det väldigt kul och glömde bort omvärlden lite...ajja nu ska jag ta mig mot sängen för att sova, eller plugga en liten stund till innan jag somnar, eller något.
två brudar som taggar inför att få fara ut på isen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar