måndag 13 februari 2012

Sanningen är alltid den bästa, men också den tuffaste att säga

Är sjukt trött och har nästan inte fått nå gjort alls, får verkligen hoppas på det bästa imorgon, att jag är klar i hjärnan och fått in allt, så det kommer gå an på provet i fysik. Hoppas det inte är så jätte svårt ändå. 
Vi hade faktiskt riktigt kul idrott bortsett från den grupp man hamnade med, jag och Jojjan hade riktigt otur på den fronten. Sen efter skolan tog vi oss även till gymmat och körde på, mina ben är i alla fall rätt döda, hehe. Men annars mår jag fin fint. Men nu ska jag ta och lyssna på lite musik och sedan ta och somna in till den.




 gillar dessa bilder dom har som fint ljus och ja det är ju en otroligt vacker vinterdag. Denna bild ovan påminner lite om när man kommer in i narnija, i filmen då, hehe, som tät vit fin vinterskog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar