onsdag 15 februari 2012

Håll i dig

Gaaah!! Jag är så enormt sur, mitt Internet funkar inte på skoldatorn, så ja, det kan förhindra saker och ting och jag måste ta mig till åtgärder så att inget viktigt som jag har på den datorn försvinner...typ filmer, bilder och alla dessa dokument som jag har skrivit och skriver på skolan, suck!!! Hoppas verkligen att jag får det och funkar, annars kommer jag bli galen. Jag behöver som den datorn, annars ja har jag ingen dator alls, jag menar, hemma just nu sitter jag på en dator utan ett enda skrivprogram och ja den kan krascha vilket ögonblick som helst, detta är då min gamla trasiga, virus fyllda dator, som jag pratar om, jopp, inte kul alls! Vet som inte riktigt hur jag ska bära mig åt att få över filmerna, och allt, när allt inte ens ryms på mina två usb-stickor som jag har och båda är på 8GB. Bara jag hade min hårddisk tillbaka, tänk vad allt skulle vara mycket lättare då. Om jag nu har riktigt tur är allt som det ska imorgon när jag vaknar, om inte så ja, om jag har ännu mer tur, funkar Internet i alla fall på skolan, om jag har otur, måste jag lämna in min dator...Förstår ni vilket problem detta gav mig när jag skulle plugga samhälls? Jo en massa, jag kunde ju inte gå in på internet på min skoldator, så jag fick söka och leta fakta samt hämta ner filer för att sedan få över dom till min skoldator där jag skriver allt..PROBLEM kallas det.

Det har var ju som ett tag sen? tror att det var i slutet av sjuan eller sommaren mellan sjuan och åttan.

 Även denna bild..Nu ska jag gå och bli ännu mer ilsken på min datorn, i mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar