måndag 6 februari 2012

det är svårare att säga än att tro

Det har nästan varit en härlig måndag, lite stressigt och så i morse, men annars har den flutit på bra, funderar på om jag ska ta och sova snart, är ganska trött. Efter skolan tog i alla fall jag och Johanna oss till gymmet och träna lite, mycket härligt och kul! Vi konstatera att det verkligen är skönt att träna, men känner att man gjort något bra, förutom pluggat och sånt, som man brukar göra. Jag känner mig som en helt ny människa, när jag kom hem duscha jag och åt middag, har nu skrivit på svenskan, som jag vart klar med, ska bara rätta till lite imorgon innan jag skickar in den. Kemi får jag ta och plugga imorgon, vi har en massa att göra där, känns det som, och det börjar bli dags för att plugga till fysikprovet, kemiprovet, (måste bara göra klart alla uppgifter osv) Samhällsprovet och spanska provet *suck* vet inte riktigt hur det här ska gå till, men det går nog säkert bra, problemet är bara att det är så mycket i kemin och allt är helt nytt, 3 kapitel...ja så den måste man verkligen börja plugga i tid.
Börjar smått längta till sommaren, men jag gillar ändå vinter, slalom, snö och även lite lätt kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar