lördag 18 februari 2012

tänk om jag bara hade kunnat le

Steg efter steg har jag tagit, är enormt trött fast klockan inte ens är nio...vad jag man åt en sådan sak? typ sover eller slå pluggar man, som jag gör, jätte kul. Har lite panik ångest  bara, lite smått sådär, men det löser nog sig, får ta i ordentligt imorgon och plugga STEN hårt. Har ju varit funktionär idag, på kvantum cup, som hålls i helgen, imorgon har jag också ett pass, så det blir att från morgonen sätta sig ner och plugga, mycket spanska och lite kemi. I spanskan blir det lite glosor och sånt, kemin blir det nog att kolla in sammanfattningarna som jag har gjort, samt kanske göra några uppgifter, beror som på hur mycket jag hinner, men i första hand spanskan.
Aja nu kanske jag slår på en film eller så pluggar jag lite till innan jag gör det, eller pluggar och sover eller kanske bara släcker och sover nu, hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar