torsdag 9 februari 2012

Att mista någon, får en att inse att man verkligen ska ta vara på det man har, vara nöjd över de, inte försöka förändra någon,ta vara på stunderna och ha kul, för man har plötsligt insett att allt kan hända

Sitter faktiskt och mumsar på äkta Belgisk choklad från Brysel, jag vet...det är inte alls bra, eftersom jag inte tål mjölk, men jag har svårt att motstå äkta Belgisk choklad, så ja, får skylla mig själv. Har faktiskt klarat mig utan det ett bra tag nu (alltså choklad i allmänhet). Jaja, det är sovmorgon imorgon igen och det blir nog inte att fara å träna på morgonen, eller jag vet egentligen inte, kanske, men jag bör vila, men det är lockande, för det är som så skönt att träna, så jag vet inte riktigt. Om jag är klok lyssnar jag på Johannas kloka ord, och är lika smart som henne, om jag är mindre smart, är jag som Sofia och far och tränar, utan vila, eller vad man ska säga... Ska jag vara smart eller mindre smart? det återstår att se imorgon, hur trött jag är osv.
Men nu ska jag fortsätta mumsa i mig lite choklad innan jag säger Godnatt för idag.
haha ja, choklad......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar