fredag 24 februari 2012

Ett leende på läpparna kan vara så mycket mer

Är som så glad, jag vet inte riktigt varför men mitt humör är verkligen på topp, allt går som bra, jag vet inte riktigt, men känslan är underbar, har inte varit så här glad och lättad på ett tag, delar av det är ju för att det är lov, men det finns en lycka inom mig utöver det som sprider sig och ett leende som breder sig ut över mina läppar, kastar mig i snön och njuter av de fria.


Leenden, energi av guld!
På väg från skolan, av lycka och glädje, fylldes öronen av skratt.
Tystnaden försvinner.
Du hör inga ord, men du hör ett ljud.
Ett glatt ljud, som inte går att beskriva.
Ett ljud av lycka och glädje.
Ett ljud som sprider glädje till alla i omgivningen. 
Ljudet du hör är skrattets ljud.
Skratt som ljuder, av lycka och glädje.
Leenden och sång, skrattets ljud är, lyckans ljud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar