torsdag 1 mars 2012

Varför dölja den, när det är sanningen

Det är redan torsdag och det innebär att skolan snart börjar, känner stressen krypa fram, för jag vet att jag måste hinna med en massa läxor innan måndag, men jag vet inte hur jag ska hinna, eller joo, sätta mig ner med det, men jag har helt tappat motivationen att göra det, har inget lust, orkar inte, det finns så mycket annat som är mycket roligare, har i alla fall skrivit en hel del på svenskan, så är faktiskt snart klar med den, ska försöka bli det imorgon, sen måste jag jobba ikapp matten, ja om jag hinner ska jag göra lite fysik, sen vet jag inte nå mer, eller jo en sak till, men det är en sista prio sak...Aja nog om skolan, det är ju fortfarande lov! Har tagit det lugnt idag, for en sväng till mormor och morfar. Hoppas morgondagen bjuder på något härligt! Kanske en tur till backen, eller stan, har kommit på saker som jag behöver, som börjar ta slut, får se vad jag gör. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar