måndag 26 mars 2012

please don't go, stay with me

Oj, känner mig riktigt hörtig idag! Hade idrott då jag körde klättring, väldigt jobbigt för armarna de, sen efter skolan tog jag mig till gymmet där jag sprang två km, för sen fick jag ont i knäna, sen så körde jag hård styrka, totalt träna jag i ca en timme. Invänta bussen hem med Johanna, åt middag och efter det, tro det eller ej så for jag ut och sprang tre km. Inte illa det alltså!! Är riktigt imponerad av mig själv och stolt. För de är inte alls så tokigt gjort. Så jag kan ta och lägga mig med gått samvete idag. Det enda dåliga med dagen är att min mobil inte funkar!!!!!!!!!!! eller jo den funkar men den funkar inte och ladda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ BLÄ BLÄ. så får allt se om jag har någon ström kvar i den till på morgonen, spännande! Men nu ska jag i alla fall sova för är otroligt trött efter en tuff dag med mycket träning! Haha som belöning tog jag mig en bit kladdkaka, som var över.
två av två tummar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar