måndag 5 mars 2012

efter solen kommer sjärnorna

Förföljer mig själv till sängs, för att snart släcka ljuset och somna in. Har nästan varit duktigt och gjort lite svenska, men det går som inge vidare på den fronten, måste hitta mer seriösa klipp, där man kan höra tydliga skillnader på de olika dialekterna i Sverige och det är inte alls så lätt som man kan tro! Lite småjobbigt faktiskt...Har även fått veta att på fredag ska jag infinna mig på utvecklingssamtal på min sovmorgon, eller ja efter halva min sovmorgon i alla fall, får en liten stund, jag ogillar av någon anledning utvecklingssamtal, det kan absolut inte bero på att föräldrarna kommer till skolan, nej nej inte alls!! Eller så är det ju just det som är de jobbiga med det, så är det. Nu ska jag ta och läsa lite, måste ju snart ha hunnit läsa ut boken juh! Natti!
                                                               
mina ben ser väldigt långa ut på denna bild...

Bar förövrigt på mig detta idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar