fredag 16 mars 2012

i mina drömmar är det du och jag tillsammans

Det är så skönt att det är helg nu, två dagar jag får vila upp mig på, två dagar att ta igen de jag inte hunnit med under veckan, två dagar som ska göra mig pigg så jag orkar med ytterligare en vecka i skolan, två dagar som jag hinner göra något kul på. just de två dagar inte mer eller mindre. Ska ta och se om jag lyckas läsa ut svenska boken, sen ska jag sova, är så enormt trött, känner att jag inte riktigt är friskt, förkylningen går som inte riktigt åt rätt håll. Men snart, vänta bara! Jag längtar till den dagen då förkylningen försvinner ur min kropp helt, jag är less på att var förkyld, efter ett att ha varit förkyld sen innan skolan börja i höstas är man lite smått less på de. 
Får inte träna heller just nu och de suger! Gick en sväng på stan med Johannathemasterofkladdkakekrig efter skolan, riktigt roligt hade vi! hittade mycket fina kläder, men ska in imorgon och inhandla lite. Kom faktiskt hem med en vårjacka idag, helt otroligt!
denna jacka kom jag hem med idag, dålig bild men de får dugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar