torsdag 29 mars 2012

svårt svårare än svårast

Sitter med samhällsen läser och läser, försöker förstå och försöker få in det, de går inge vidare, men får ändå hoppas på de bästa att jag lyckas och faktiskt klarar provet imorgon, eftersom det inte alls ha gått så bra med pluggandet som jag hoppats. Pappa hade på Biggiest loser och vinnaren där hade gått ner 79,4 kg! Helt otroligt förstå det är hela mig plus en hel del till. Ska återvända till att plugga snart..jag OGILLAR stark samhällskunskap! Fick mig en tur till mormor och morfar där jag har suttit och pluggat, för det skulle komma någon hem till oss som skulle intervjua pappa (arbetsintervju) Så jag får dit med vovven springades vid cykeln och det gick riktigt bra. Min helg kommer inte alls bli nå vidare kul, nej nej inte alls, kommer verkligen få rå plugga. Nu ska jag plugga och sova så jag orkar upp imorgon, har även gjort bort muntliga i engelska idag och det gick väl helt ok.

 foto: Johannathemasterofkladdkakekrig. Handstående det gillar jag! 
Mäster värk av mig...alla kan ju se vad detta är, eller? haha joo om ni använder lite fantasi och inte fuskar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar