söndag 22 januari 2012

det finns inge bättre än du

Ja, då har ännu en vecka å helg tickat förbi, denna dag har jag pluggat stenhårt och ändå är jag inte klar med kemin, inte så värst bra, aja det löser dig, matten har jag också kommit framåt med, är i stort sätt i fas, men insåg att jag inte fatta så mycket av vad jag gjorde, så tänkte att jag kan ta och göra klart den en dag då jag är pigg i hjärnan...ja mycket mer har jag inte gjort, städat mitt rum och så, så nu är det rent i mitt rum och på resten av övervåningen. Har även hunnit duscha och ska nu bara ta det lugnt innan det blir att sova för min del, väskorna är även packade inför skolan, enbart datorn kvar tror jag.
sådär ja.
Jag kan inte tro att det var sant.
Jag önskar verkligen att du var här.
Med mig.
Tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar