onsdag 18 januari 2012

jag lyser upp vägen framför dig

Har haft en riktigt trevlig onsdag, dagen har flutit på som vanligt, gick en sväng på stan när jag sluta och invänta på att Therese skulle komma in, för då styrde vi stegen våra mot max, riktigt gott och ibland kan man få unna sig med något gott också, sen fördrev vi lite tid innan vi begav oss ut i kylan för att kliva på en buss som skulle leda oss mot kyrkbyn. Ledarskola stod högst upp på våra listor, där prata vi om en massa saker, skratta och hade det allmänt kul, träffa lite fint folk osv. Varannan onsdag, kan vara riktigt mysig och roliga, för man har något att se fram emot, inte bara "yes nu får jag åka hem och fortsätta plugga" Utan du får göra något roligt och ha kul, mitt i veckan, föra tankarna vidare och bort från skolan ett tag. Jag tycker att det är väldigt skönt, samtidigt som det är väldigt rolig och så får man ju träffa fina vänner som man inte ser så ofta. Tror att jag avslutar inlägget här, för att ta och läsa innan jag tar och sover djupt, tur att jag har sovmorgon imorgon i alla fall.  
Låt det brinna ut. 
Släck inte ljuset.
För då blir allt mörkt.
Låt det brinna ut.
Låt ljuset vara tänt.
Låt det visa dig din väg som du kan gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar