lördag 7 januari 2012

I hoppet om att du en dag ska finna mig

Ja lovet lider mot sitt slut, endast två dagar kvar, det har gått alldeles för fort, enligt mig i alla fall. Har haft många fina stunder och många underbara minnen, men samtidigt har vissa minnen varit hemska, eller ja kanske inte hemska direkt eller jo till viss del.
Kanske att det senare dyker upp bilder från lovet. Har faktiskt ändå inte gjort så mycket, de må jag säga.
Idag har jag varit på besök hos mormor och morfar, där även syrran och min kusin Alexander har varit.
Jag vet att uppdateringarna har varit dålig här på bloggen ett par dagar här, har ändå försökt få ut ett eller annat per dag, men har ingen aning om jag lyckats. Eftersom att jag inte har suttit vid datorn på ett par dar, har bloggat och bloggar via mobilen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar