tisdag 31 januari 2012

Jag kan se dig stå där, jag tittar mot dig, du ler, mer behövs inte, ditt leende gör allt

Blir att sova tidigt ikväll, eftersom jag inte sov någon vidare i natt, vakna vid 3 och hade JÄTTE ont i magen, så dröjde lite mer än en timma igen innan jag kunde somna om och då var det ju nästan dags att vakna. Har haft en trevlig dag i skolan, fått lite serier av Camilla som jag ska kika på, jag och Johanna har skrivit på våran laborationsrapport som sagt, nu är vi faktiskt nästan klar, eller? Ja vem kan veta det, kanske vi men ingen annan, så det blir en liten hemlighet. Har suttit och trixat med lite saker, har även kommit fram till en del, har ju inte varit så pigg idag och därför när jag kom hem så orka inte jag plugga nå, så måste ta ikapp det imorgon...ja, jätte kul, men så är det. Det är onsdag imorgon, och vi slutar tidigt, hur härligt är inte det, jätte. Men nu ska jag kanske ta och börja se lite Glee avsnitt. Funderar på om jag ska ta och göra ny design till min blogg, samt fixa en ny header.

thumbs up! Kan även säga att snön var väldigt kall, eller jag vart snarare väldigt kall om rumpan.
Jag och Johanna stannade upp påväg hem från skolan och tog bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar