tisdag 3 januari 2012

timmarna står still medan sekunderna går

Nej, jag har inte gjort något idag heller, vad är det med mig? Jag vill träna, jag vill hitta på något att göra men icke det. Min förkylning lever kvar i mig och vill inte försvinna, orkar är borta och jag ids inte ta och göra något, kan även delvis bero på vädret. Jag fattar inte är så läss. Ni ska bara veta hur mycket jag verkligen vill träna, det värsta som finns är att inte få träna, för jag älskar verkligen och träna, jag mår så mycket bättre och jag kan konstcentrera mig bättre på plugget då. Så ett gymkort blir att skaffa efter jul, så jag kan träna lite fast jag har en förkylning i kroppen. Men simma vill och är inge bra fören den är borta. Okej...nu har jag klagat nog, men ändå.
Imorgon tvingar jag i alla fall syrran att följa med in mot standen.
utslagen vovve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar