söndag 8 januari 2012

Tänk tanken innan orden kommer ut

Idag har jag inte gjort så mycket, städat och sen fixat mig inför när släkten kommer för att fira mamma.
Ja sen har jag varit med mina kusiner, på mammas sida och varit allmänt social.
Mitt fika fick jag då aldrig ha i fred, min lill kusin skulle alltid ta av det, eller smaka på det innan jag fick äta av det. Ganska roligt att se faktiskt. Sen spela jag även lite med min kusin Alexander och Alicia + syrran.
Nu gör jag inte så mycket, ska ta och läsa lite tror jag nog, kanske och då menar jag KANSKE, om jag ids och orkar ska jag ta och plugga lite, men bara kanske. Annars blir nog det morgondagens huvuduppgift.
Kan även bli att hitta på nå kul, vem vet vad framtiden har att ge, problemet är att, jag har inget busskort med pengar och hur tar jag mig då iväg? Ganska knepigt det här.
Att se dig stå där.
Med blicken vänd mot mig.
värme sprider sig från topp till tå. 
Allt blir klart, tankar klarnar opp. 
Med dig i min närhet. 
Är ingenting omöjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar