lördag 17 december 2011

the best gift you can have is friendship

Det vart att mysa och ta det lugnt och se film, en julfilm, med tända ljus till. Mysigt!
Jag har inte mycket att säga, min hjärna har slut på ord. Och med det vill jag säga en sak.
Julen, är en tid för alla att få vara lyckliga på, en tid med sina vänner och sin familj. Tänk inte bara på dig, gör andra lyckliga samtidigt, du behöver inte få något tillbaka. För att göra andra lyckliga, gör samtidigt dig själv lycklig, långt inne i dig. Det bästa med julen är inte att få en massa saker,  det är att vara lycklig med det man har och ta vara på sina vänner för den bästa gåvan är ändå vänskapen.
Med de orden säger jag godnatt!
denna bild är en vacker bild på sitt sätt, jag gillar den, för den påminner om det bästa man har, friendship.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar