tisdag 13 december 2011

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna, det är mörkt nu, men det blir ljusare igen..

Har varit på en super fin luciakonsert i stadsökyrkan, där syrran var med och några till fina människor som jag känner. De var riktigt mysigt att titta på, de ska ni veta. Tänk om jag också kunde sjunga.
Men istället för att babbla på om en massa strunt så tänker jag bjuda på lite bilder.



Pernilla 
Syrran och Carro
Så där får ni några bilder på ett jätte fint luciatåg! 
Ska snart, eller ja klockan 9 ska jag ta och sova, så jag är pigg på morgonen när jag ska upp för att sedan från kvart över 8 sitta och skriva np i matten till 12-1, roligt värre. Känner redan taggen. Eller så inte, det får gå som det går, jag kan ju inte göra nå mer än vad jag kan. Eller vad man nu ska säga. 

Tänd ett ljus, för de du tror på. 
Tänd ett ljus, för dina vänner och din familj.
Tänd ett ljus för dom du älskar och dom du ogillar. 
Tänd ett ljus för dom döda och för dom fattiga.
Tänd ett ljus för hela vår jord.
Låt det brinna ut, låt ljusets låga slockna.
Tänd ett ljus och låt det brinna.
Tänd ett ljus och öppna delar av vårt mörker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar