onsdag 14 december 2011

something you don't know

Okej, jag vill nästan skrika, men nu är nationella i matte bort gjort, eller ja sen klockan 11, men ändå är så lättad för det. Okej det är en helt annan sak om det går bra eller inte, en helt annan sak. Huvudsaken är den att de är borta. Eller ja vi har ju muntliga kvar, men det är inget att oroa sig för, nu blickar vi framåt och ser ett engelska prov dyka upp i bilden i stället, som dock måste pluggas till, men inte idag! Nej nej, nu ska jag ta det lugnt och njuta av att matte 1c är bort gjort.

Har även varit på max och ätit god väl förkänt lunch, men Izza, Lina och Linda, vi hade det riktigt trevligt. Har även köpt syrrans julklapp och så fick jag en skjorta med mig hem. Inte helt fel de. Kan lägga ut en bild på den ikväll, men nu ska jag fortsätta att de det lugnt och njuta.
tyvärr fick jag inte lägga upp bilden på dom och snäll som jag är så gör jag inte det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar