fredag 16 december 2011

Det som inte nämns blir aldrig sagt

Jag funderar och funderar och jag tror jag vet svaret, nä men såhär är det, jag funderar på om jag ska sluta äta godis och chips, men ja det är ju gott och så, fast jag klarar mig utan det. Choklad vet jag ej, det hör nog inte till godis, för det behöver jag ibland, dock tål jag juh inte choklad, eftersom det är mjölk i. Men jah, det är bara en tanke jag har, även då sluta med läsk, för det är ändå inte så speciellt gott, det är ju ganska sött och så, cola är ju gott, men ramlösa och loka det är ju också riktigt gott och det skulle jag ju överleva på och cider, för det är inte lika sött. Jag vet inte, borde verkligen ta en funderare på detta. Om jag ska vara helt ärlig är jag faktiskt inte så jätte förtjust i godis. Detta kanske blir av en, tror inte heller att det är så svårt, men vem vet, kanske värt att testa.
  Inte ser detta så jätte gott ut ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar