fredag 2 december 2011

en talan om allt eller inget

Jag försöker och försöker och nu tror jag att jag har fått till allt. Det har inte varit någon speciellt rolig fredag ändå, jag menar min hårddisk har gått sönder....så här var det, jag satt på knä i sängen och skulle sträcka ut mitt ben och när jag la ner det la jag det precis där hårdisken var och precis på sladden som sitter i den i fästet där, ja så det knäcktes (tror jag) Min enda tur med det hela är att jag har alla bilder på min gamla dator som kan krascha när som helst...ja så jag måst in och fixa en ny hårdisk...men det är ju inte lättaste, jag måste leta upp garantin, som jag tror att jag har kastat. Riktigt smart av mig...nja inte direkt, hoppas bara att turen är med mig, annars får jag åka in med pappa imorgon på media market, för där borde de ha lite billigare i alla fall.
Annars tror jag att dagen har varit riktigt bra ändå. Det är ju faktiskt fredag.

  Ibland ska man inte veta mer än vad man vet, för då kan man bli riktigt besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar