fredag 30 december 2011

ner genom eld och vatten

Näst sista dagen är snart slut och sista dagen närmar sig av 2011 och även då självaste nyårsafton.
Idag har mest varit en sådan tråkig dag ni vet, som man bara städar och fixar det sista inför imorgon, gör ordning de av maten som behövs göras idag och som alla andra far och handlar mat, kan säga att det var kaos på coop.
Just nu försöker jag mest av allt klura ut vad jag ska ha på mig imorgon, efter som glöden när jag varit på stan inte varit på topp, så är inga kläder funna till idag och måste alltså rota fram något ur min garderob, helst av allt skulle jag vilja ha jeans, men jag vet inte, jag föredra inte precis leggings och sånt.
Nu blir det att ta det lugnt och tagga inför en kanon avslutning på året som gått!
Inatt stänger jag ögonen en sista gång. 
En sista gång för detta år. 
Jag duschar min sista dusch för för detta år. 
Jag slocknar för sista gången på detta år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar